موزه ملی ارتباطات در سال ۱۴۰۰ نیز موزه برتر شد
موزه ملی ارتباطات در سال ۱۴۰۰ نیز موزه برتر شد
در آیین برترین های عرصه موزه های کشور؛ موزه ملی ارتباطات در سه بخش موفق به کسب عنوان برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،موزه ملی ارتباطات در آیین انتخاب موزه های برترکه هم اکنون در کمیته ملی موزه های ایران در حال برگزاری است در بخش موزه های دولتی بزرگ با شاخص تلاش برای بقا جایزه اول را کسب کرد.

همچنین این موزه در بخش موزه های  دولتی بزرگ با شاخص خلاقیت و نوآوری  پس از موزه ملی ایران رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

در بخش سوم کمیته ملی موزه های ایران، موزه ملی ارتباطات را به دلیل تلاش بی دریغ و توسعه فعالیت موزه ها در فضای مجازی و کمک به تجهیز بسیاری از موزه ها در سطح کشور در زمینه بهره مندی از امکان اتصال به شبکه های مجازی شایسته تقدیر ویژه خواند.

گفتنی است سال گذشته نیز بر اساس رای کمیته ملی موزه های ایران، موزه ارتباطات با توچه به اقدامات وسیع در شرایط بحران کرونا و تحقق شعار “موزه ها زنده اند”، موزه برتر کشور شد.

همکاری در برگزاری تورهای مجازی موزه گردی با سایر موزه ها، برگزاری نمایشگاه های تمبر در مناسبتهای مختلف، همکاری با کمیته ملی یونسکو در برپایی جشن جهانی نوروز و انتشار تمبر نوروز ۱۴۰۰، برگزاری جشنواره های کاریکاتور، ورقه های پستی، پست در آیینه مطبوعات و سوخته نگاری تصاویر قدیمی پست و همچنین برپایی اماکن پست، موزه، مدرسه در تعدادی از استانهای کشور از جمله  اقداماتی است که توسط موزه ارتباطات در یکسال گذشته انجام و مورد توجه مجامع بین المللی ازجمله اتحادیه جهانی پست شد.