انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و موسسه آموزش عالی راهبرد شمال
انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و موسسه آموزش عالی راهبرد شمال
تفاهمنامه همکاری میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و موسسه آموزش عالی راهبرد شمال با حضور عباس جمادی سرپرست اداره کل و پرویز احمدی رئیس این موسسه، با هدف توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی منعقد گردید.

 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، در راستای اجرای طرح ملی” توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال” موضوع مصوبه شورای عالی اشتغال، تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین عباس جمادی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و دکتر پرویز محمدی رییس موسسه آموزشی راهبرد شمال منعقد گردید.

توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در واحدها و پردیس های دانشگاهی زیرمجموعه، در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال کشور مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی از اهداف این تفاهم نامه می باشند. این تفاهم نامه طی یک برنامه سه ساله بوده که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

شایان ذکر است که در این دیدار آقایان قلی پور معاونت آموزشی، میرفاطمی مسئول حراست، معصومی مسئول روابط عمومی و خانم خاتمی نژاد مسئول واحد آموزش و پژوهش، سرپرست اداره کل را همراهی نمودند.

 

  • نویسنده : فنی حرفه ای گیلان
  • منبع خبر : فنی و حرفه ای گیلان