حضور مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی
حضور مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی
سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی؛

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور، جهت شرکت در مراسم تکریم سرپرست و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و بازدید از پروژه اتصال راه آهن سراسری به منطقه و طرح های توسعه ای مجتمع بندری کاسپین در این منطقه حضور پیدا کرد.

در این برنامه که دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مدیران دبیرخانه شورایعالی حضور داشتند، دبیر شورایعالی و هیأت همراه در نخستین بخش از برنامه های بازدید از منطقه آزاد انزلی با حضور در گلزار شهدای والامقام روستای گلشن این منطقه،با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان والامقام منطقه آزاد انزلی و استان گیلان ادای احترام کرد.

در ادامه این برنامه، مشاور رییس جمهور و هیأت همراه از پروژه ملی و بسیار حائز اهمیت اتصال راه آهن سراسری به بندر کاسپین بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های اجرای این پروژه قرارگرفت. گفتنی است با اتصال راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی نه تنها بنادر جنوبی به این منطقه و استان متصل می شوند، بلکه موجب عملیاتی شدن کریدور شمال -جنوب و افزایش حمل و نقل ترکیبی از مسیر این منطقه و کشورمان خواهد شد.

آخرین بخش از برنامه بازدید مهندس مومنی، دیدار از زیرساخت ها و امکانات در حال احداث درمجتمع بندری کاسپین به عنوان بندر نسل سوم در دریای خزر بود که در این برنامه گزارشی از طرح های توسعه ای و اقدامات این سازمان فعال سازی کریدورهای تجاری بین المللی ارائه شد.