توسعه فضاهای آموزشی گامی موثر در مسیر محرومیت زدایی است
توسعه فضاهای آموزشی گامی موثر در مسیر محرومیت زدایی است
مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر که با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار فرهیخته گیلان، دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شده بود، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر که با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار فرهیخته گیلان، دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شده بود، حضور یافت.

مهندس دقیق با بیان اینکه محرومیت زدایی در عرصه فضاهای آموزشی در دستور کار سازمان نوسازی مدارس می باشد، اظهار داشت؛ توسعه فضاهای آموزشی مناسب و تجهیز مدارس به امکانات نوین آموزشی گامی موثر در مسیر محرومیت زدایی است.

وی با برشمردن رسالت سازمان نوسازی مدارس، اذعان داشت؛ تامین فضاهای مورد نیاز آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار و بهره مندی دانش آموزان عزیز از فضاهای ایمن، مهم ترین سیاست سازمان نوسازی مدارس می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در اداره کل نوسازی مدارس در توسعه فضاهای آموزشی، ابراز داشت؛ نوسازی مدارس با برخورداری از دانش فنی کارکنان متخصص و پیگیری مجدانه و حمایت های بی دریغ ریاست محترم سازمان، شبانه روز برای رسیدن به نقطه مطلوب و در شان استان گیلان تلاش می کند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان