مسافرت از «رودبار» و «رودسر» و بالعکس ممنوع است
مسافرت از «رودبار» و «رودسر» و بالعکس ممنوع است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان : براساس اعلام ستاد کرونا مسافرت از رودبار و رودسر به سایر شهرستان‌ها و از سایر شهرستان‌ها به این 2 شهرستان ممنوع است.

معاون علوم پزشکی گیلان گفت: مسافرت از رودبار و رودسر به سایر شهرستان‌های گیلان و از بقیه شهرستان‌ها به رودبار و رودسر ممنوع است.

آبتین حیدرزاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: ۶۱ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده و ۶۰ نفر نیز به دلیل وخامت حالشان در بحش ICU بستری هستند.

حیدرزاده عنوان داشت: ۲ شهر رودبار و رودسر همچنان در وضعیت نارنجی، تالش، ماسال، سیاهکل و املش در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: براساس اعلام ستاد کرونا مسافرت از رودبار و رودسر به سایر شهرستان‌ها و از سایر شهرستان‌ها به این ۲ شهرستان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: امکان ابتلا برای چندمین بار به کرونا دیده شده و به همین دلیل مسافران نباید به این فکر کنند که با مبتلا شدن در ماه‌های گذشته اکنون واکسینه شد و می‌توانند به مسافرت بروند.

حیدرزاده با بیان اینکه ممکن است این افراد ناقل بوده و علائم نداشته باشند افزود: باید در تمامی دورهمی‌ها از ماسک استفاده شود تا امکان ابتلا به کرونا به حداقل برسد.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم