اراده سازمان اوقاف بر تعیین تکلیف وضعیت زمین های اوقافی لشت نشاء
اراده سازمان اوقاف بر تعیین تکلیف وضعیت زمین های اوقافی لشت نشاء
فرماندار شهرستان رشت در دیدار با جمعی از مردم، معتمدین و مسئولین لشت نشاء؛ بر اراده و نظر مساعد مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه برای تعیین تکلیف زمین های اوقافی بخش لشت نشاء تاکید کرد.
به گزارش پایگاه  خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در حاشیه بازدیدی که به اتفاق دکتر احمدی و سردار آقازاده نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی و معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از بخش لشت نشاء صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از موانع دیرینه و عمده نوسازی، توسعه و رونق لشت نشاء مسئله اوقافی بودن املاک در این منطقه است.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به مراجعات و درخواست های مکرر مردم شریف شهر لشت نشاء برای تعیین تکلیف حقوقی زمین ها و املاک این بخش، گفت: در جهت رفع مهمترین دغدغه شهروندان لشت نشا و امام زاده هاشم، هیاتی از مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هدف بازدید و بررسی میدانی وضعیت املاک و اراضی لشت نشاء و امام زاده هاشم در منطقه حضور پیدا کرده است.
وی افزود: در پاسخ به مطالبه و تحقق خواست مردم شریف لشت نشاء؛ تعیین تکلیف وضعیت زمینهای اوقافی لشت نشاء که بخش بزرگی از املاک شهر را نیز شامل می شود، در دستور کار مسئولین محترم سازمان اوقاف کشور قرار گرفته است.
گفتنی است در پایان این بازدید مقرر شد در آینده نزدیک تیمی تخصصی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت بررسی بیشتر و ارائه راهکارهای کارشناسی در شهرستان رشت حضور پیدا کند.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت