حجم بالای فعالیت نوسازی مدارس عملکرد و فعالیت آن را متمایز نموده است
حجم بالای فعالیت نوسازی مدارس عملکرد و فعالیت آن را متمایز نموده است
مهندس نبی زاده مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ مهندس نبی زاده مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این دیدار  ضمن تشریح عملکرد و فعالیت اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی، بیان داشت: حجم بالای فعالیت نوسازی مدارس در اقصی نقاط استان و بالاخص در مناطق صعب العبور و کم برخوردار فعالیت های این اداره کل را متمایز نموده است.

وی با اشاره به بحث رتبه بندی کارکنان نوسازی مدارس ابراز داشت: تلاش های خوبی در این راستا انجام گرفته امیدوارم اهتمام لازم در جهت تسریع در روند این امر صورت گیرد.

مهندس دقیق خاطر نشان ساخت: توجه مدیرکل دیوان محسابات به امر مقدس مدرسه سازی و این نگاه ارزشمند فرهنگی ایشان قابل تحسین می باشد.

وی با اشاره به اینکه حمایت بی دریغ مسئولین محترم، ما را در انجام وظایف و رسالت خود مصصم تر نموده است، اظهار امیدواری نمود: یقیناً آینده سرزمین گیلان به ویژه در امر توسعه فضاهای آموزشی با یاری خداوند متعال و به همت مسئولین ذیربط، روشن و درخشان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان مشکلات موجود در بعضی از پروژه های آموزشی، خواستار ارائه راه حل های مناسب و قانونی نسبت به رفع موانع پروژه ها شد.

 در ادامه مهندس نبی زاده مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با تقدیر از اداره کل نوسازی مدارس، ابراز داشت: توسعه زیر ساخت های آموزشی در راستای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت امری ارزشمند و ستودنی است.

وی با اشاره به بحث رتبه بندی اظهارداشت:  امیدواریم با هماهنگی سایر دستگاه های موثر در تصمیم گیری های کلان استانی، بتوانیم مشکلات موجود را با ارائه راهکارهای مناسب حل نمائیم.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان