مسابقه نقاشی با عنوان «نماز و مهدویت» برای فرزندان کارکنان فرآورده های نفتی گیلان برگزارشد
مسابقه نقاشی با عنوان «نماز و مهدویت» برای فرزندان کارکنان فرآورده های نفتی گیلان برگزارشد
در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز و مفاهیم مهدویت، مسابقه نقاشی با موضوع «نماز و مهدویت» برای فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : در این مسابقه ۲۰ نفر از فرزندان کارکنان این شرکت در دو گروه سنی ۴ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۳ سال شرکت کردند .
به منظور برگزاری نمایشگاه نقاشی و همچنین برای وحدت رویه و ایجاد نظم در نقاشی ها ، کاغذ در ابعاد A3 با موضوع «نماز و مهدویت»  با سبک آزاد در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد  و نهایتاً نمایشگاهی از آثار برتر در سالن کنفرانس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت .
داوری مسابقه نقاشی «نماز و مهدویت» نیز توسط اعضای گروه هشت نفره ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد که در گروه سنی ۴ تا ۹ سال ؛ الینا لطیفی و آوا بهلول پور به صورت مشترک نفرات اول ، مهدی پیشواز، نفر دوم و آریان محمدعلیزاده نفر سوم و همچنین در گروه سنی ۹ تا ۱۳ سال ؛ ملینا لطیفی نفر اول ، محمد محمودلو ، نفر دوم و ابوالفضل طاعتی و محمد پارسا رسولی به صورت مشترک به عنوان نفرات سوم انتخاب شدند .
لوح تقدیر مزین به امضای مدیر منطقه ، مجتبی شکوری و برای سپاس از حضور فرزندان به نفرات برتر و همچنین هدایایی برای تمامی شرکت کنندگان اختصاص یافت و در جلسه بیست و یکم شورای اقامه نماز به آنان اهدا شد .

نقاشی 9
نقاشی 8
نقاشی 7

نقاشی 11

نقاشی 5
نقاشی 4
نقاشی 3
نقاشی 1

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان