دیدارمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با امام جمعه و بخشدار سنگر
دیدارمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با امام جمعه و بخشدار سنگر
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان امام جمعه و حسین محبتی بخشدار سنگر با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اینشرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان– محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در این نشست اظهار داشت : امیدواریم  با توجه به آغاز پیک مصرف در سال جاری و با توجه به ظرفیت های موجود در شاخص های معین شده این شرکت گام های اساسی و تاثیرگذار جهت جلب رضایت حداکثری مشترکین برداریم.
مهدیزاده تاکید کرد: وزارت نیرو سالجاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه های پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف شامل رویت پذیری و کنترل پذیری تعرفه های مختلف، فصل پیک جاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
وی افزود: پروژهای متعددی در سطح استان در دست اجرا داریم که امیدواریم با تلاش کارکنان، همکاری و همدلی مسئولین و همراهی مردم شریف استان به خوبی مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در ادامه به اهمیت مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین اشاره کرد و گفت : امسال برای افرادی که در مصرف خود صرفه‌جویی می‌کنند، وزارت نیرو تشویق هایی را در نظر گرفته است که مشترکین با اقدامات کوچک مدیریت مصرفی می‌توانند پاداش لازم را برای صرفه‌جویی دریافت کنند.
وی گفت : مشترکینی که در مصرف برق صرفه‌جویی و الگوی مصرف را رعایت کنند، بابت هر کیلووات به طور متوسط ۱۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد و این مشترکان در صورت صرفه‌جویی و به ازای هر کیلووات ساعت ۵ برابر تشویق می‌شوند یعنی به ازای هر کیلووات ساعت ۵۰۰ تومان پاداش دریافت خواهند کرد.
محمد تقی مهدیزاده تصریح کرد : اگر مشترکی تنها ۵۰ کیلووات صرفه‌جویی کند ، به طور مثال سال گذشته ۳۰۰ کیلووات مصرف داشته و امسال مصرف را به ۲۵۰ کیلووات برساند، صورتحساب برق این مشترک رایگان شده و هیچ مبلغی بابت بهای برق مصرفی پرداخت نمی‌کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از حمایت ها و پیگیری ائمه جمعه استان وبه ویژه امام جمعه بخش سنگر در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف تشکر و بر ادامه اشاعه  فرهنگ صرفه جوئی و مدیریت مصرف انرژی از طریق تریبون مقدس نماز جمعه تاکید کرد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان با تقدیراز عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خدمت رسانی به مشترکین اظهار داشت: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی باید خدمتگزار خالص و صادق به معنای حقیقی کلمه باشند و فقط برای رضای خدا و آسایش و امنیت ملت کار کنند.
امام جمعه بخش سنگر گفت : امروز با توجه به اینکه بین مردم هستم می دانم بهترین راه امیدبخشی ،حل مشکلات مردم است زیرا مردم با تنگناههای اقتصادی مواجه هستند و نگاه ویژه به حل این  مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ضمن استقبال از طرح های ارائه شده جهت مدیریت مصرف انرژی گفت : کشور ما از نظر برخورداری از منابع طبیعی و خدادادی انرژی در سطح جهان در رتبه های بالایی قرار دارد اما متاسفانه از این نعمت ها به شکل مطلوب بهره نمیبریم و امید است با برنامه ریزی مدون استفاده از انرژی های نو نیز در دستور کار صنعت برق استان قرار گیرد.
حسین محبتی بخشدار سنگر نیز با بیان اینکه مشکلات حوزه برق به عنوان یکی از ضروریات و دغدغه های مردم بخش سنگر مطرح است، افزود: با توجه به افزایش رو به رشد مهاجرت از نواحی مختلف کشور به استان های شمالی و به تبع آن سیر صعودی شمار ساکنین در حوزه شهری و روستائی بخش سنگر مقتضی است در راستای رفع دغدغه های مردم این بخش از همه توان و ظرفیت های شهرستان استفاده شود.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم فصل گرم پیش رو به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق گیلان با کمترین مشکل پشت سر گذاشته شود و مردم نیز ضروری است با اعمال راهکارهای مدیریت مصرف، یاری رسان صنعت برق برای گذر از تابستان باشند.
گفتنی است این نشست با حضورسید محمود حسینی فر مدیر امور توزیع برق سنگر و جمعی دیگر از مسئولین محلی این بخش برگزار شد.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان