نگاه اقشار مختلفی در گروههای مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری برای گذران زندگی به تامین اجتماعی است
نگاه اقشار مختلفی در گروههای مستمری بگیران و مقرری بگیران بیمه بیکاری برای گذران زندگی به تامین اجتماعی است
مدیرکل و سرپرست جدید تامین اجتماعی املش با فرماندار این شهرستان دیدار نمودند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به  نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به دنبال انتصاب خاور کاروان به سمت سرپرستی شعبه املش ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه به اتفاق رئیس پیشین و سرپرست جدید با دکتر رضائی فرماندار شهرستان دیدار نمودند .

علی حسین نژاد در این نشست با اشاره به جایگاه فرمانداران به عنوان ارشدترین مقام اجرایی در شهرستان ، از اشراف دکتر رضائی به اصول و مفاهیم سازمان تامین اجتماعی و آشنایی با دامنه خدمات و تعهدات آن قدردانی و آنرا اهرمی برای حمایتهای بیشتر برشمرده و افزود : از مدیران شهرستانی خواسته ایم که با سیاست درب های باز در مقابل ارباب رجوع همواره پذیرای مردم باشند و در چارچوب مقررات نسبت به تلطیف انجام قوانین برای تسهیل امور اقدام نمایند .

وی همچنین اظهار داشت : معتقدم حتی اگر فردی استحقاق استفاده از تعهدی را نداشته و پاسخ او منفی است باید این مطلب با تکریم کامل و به صورت اقناعی برای مراجعه کننده انجام گیرد .

دکتر رضائی فرماندار شهرستان املش نیز در این نشست با قدردانی از آقای موسوی رئیس پیشین شعبه تامین اجتماعی در دو سال اخیر ، ایشان را فردی اخلاق مدار و پاسخگو معرفی و افزود : وظایف و تکالیف تامین اجتماعی بسیار متنوع بوده و گستره وسیعی از جامعه را در برمیگیرد و نگاه بسیاری از اقشار از جمله مقرری بگیران بیمه بیکاری و مستمری بگیران به این سازمان است .

فرماندار شهرستان املش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی سوء استفاده ها و مواردی همچون فرارهای بیمه ای ، با اعلام حمایت کامل و آمادگی جهت هرگونه همکاری با این سازمان بزرگ و خدمت رسان ، اظهار امیدواری نمود تا با تداوم روند کاری در تامین اجتماعی املش با حضور رئیس جدید نیز شاهد اقدامات خوب و اثربخشی برای رضایتمندی بیشتر مردم باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان پس از این نشست با امام جمعه املش نیز دیدار نمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان