تاکید رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت بر اجرای تقاطع غیر همسطح فرزانه
تاکید رئیس کمیسون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت بر اجرای تقاطع غیر همسطح فرزانه
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فرزانه رشت گفت: این‌ موضوع را در ابتدای انتخاب شوقی برای جایگاه شهردار رشت نیز به وی تاکید نمودم.
به گزارش پایگاه خبری  رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، علیرضا تاج شهرستانـی،  رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت در جلسه  صحن علنی شورا که با موضوع تصویب احداث ۸ پروژه عمرانی در سطح رشت برگزار شد اظهار کرد: بنده در زمان معارفه دکتر شوقی بعنوان شهردار رشت ، تاکید خود حول سه موضوع را به ایشان اعلام کردم که عبارت بودند از پرداختن به مباحث زیباسازی شهری، پروژه احیای تالاب عینک و راه اندازی تقاطع غیر همسطح فرزانه که با توجه به گره های ترافیکی موجود در آن معبر و درخواستهای مکرر شهروندان مبنی بر رفع تراکم ترافیکی از اولویت در اجرا برخوردار بود.
وی با اعلام موافقت پیرامون لایحه ارسالی شهرداری رشت با موضوع احداث هشت پروژه عمرانی بزرگ در این شهر افزود: اکنون جای امیدواری و فرصت مغتنمی است که با احداث چند تقاطع غیر همسطح در نقاط قرمز ترافیکی شهر، شاهد ساماندهی اساسی در معابر پرترافیک شهـر رشت خواهیـم بود.
تاج شهرستانی در پایان تاکید کرد : انتظار بنده از شهردار محترم اولویت قرار دادن اجرای پروژه غیرهمسطح میدان ولیعصر ( فرزانه ) است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت