لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در گیلان با تکیه بر خدمات پست
لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در گیلان با تکیه بر خدمات پست
مدیرکل پست گیلان، از برگزاری دومین همایش «تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست» در رودسر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری رویداد مذکور، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان گیلان است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایسنا _محمدحسین هوشنگی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری دومین همایش “تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست” مقارن با روز جهانی پست خبر داد و اظهار کرد: هوشمندسازی، تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست است.

وی هدف از برگزاری رویداد مذکور را که با مشارکت شرکت های فناورانه برگزار خواهد شد، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان گیلان دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان کسب و کارهای آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح ریزی شده است.

مدیرکل پست گیلان با اشاره به تجربه موفق نخستین برگزاری این رویداد در مرکز استان، تصریح کرد: این رویداد با استقبال بیش از ۲۰۰ تولیدکننده و شرکت های دانش بنیان و فناورانه و فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال و آنلاین شاپ ها و فعالان حوزه صنعت و علاقه مندان به فعالیت در بازارهای الکترونیک نظیر تولیدکنندگان محصولات بومی و استراتژیک و همچنین تولیدکنندگان صنایع دستی برگزار شد.

هوشنگی با تاکید بر لزوم گسترش جامعه هدف این رویداد آموزشی و سهولت در بهره مندی ذینفعان، اضافه کرد: رویداد دوم نیز ۱۶ مهرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برگزار خواهد شد لذا  کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند به منظور شرکت در این رویداد فناورانه از طریق درگاه post.erq.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی مشتری‌مداری، ارتباط فروشنده و مشتری و افزایش رضایتمندی مشتری را یکی از کاربردهای واسط پستی دانست و ادامه داد: ۱۰۰ واسط پستی در سطح کشور فعال است که یک مورد در گیلان فعالیت می‌کند؛ به زودی دومین واسط پستی استان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

  • منبع خبر : ایسنا