بهره مندی ۶۱۵ واحد کارگاهی از مشاوره های بیمه ای کارشناسان تامین اجتماعی گیلان
بهره مندی ۶۱۵ واحد کارگاهی از مشاوره های بیمه ای کارشناسان تامین اجتماعی گیلان
در ادامه فعالیتهای آموزشی با رویکرد فرهنگی اجتماعی برای آشنایی بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با مفاهیم و تعهدات و مقررات بیمه ای ، طرح مشاوره های کارگاهی در سالجاری توسط تامین اجتماعی گیلان اجرایی گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، این طرح که با هدف تقویت تعاملات و در ادامه فعالیت های آموزشی با رویکرد فرهنگی اجتماعی این سازمان و به منظور آشنایی بیشتر و آگاهی بخشی جامعه هدف با اولویت کارفرمایان در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و صنفی تازه تاسیس در سالجاری با الگوی نوین عملیاتی گردید علاوه بر پاسخگوئی به سوالات بیمه ای و انجام مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان ، تکالیف و حقوق قانونی و تعهدات تامین اجتماعی تشریح و مهمترین قوانین و مقررات آن برای کارفرمایان و بیمه شدگان در کارگاهها در شهرهای مختلف استان تبیین گردید .

تعداد ۶۱۵ کارگاه در طی نه ماه از این طرح که با عنوان (( مشاوره کارگاهی )) و با اعزام کارشناسان به واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صنفی و … و برگزاری نشستهای آموزشی و مشاوره ای توسط تیم های کاری از سوی شعب انجام پذیرفت بهره مند شدند .

شایان ذکر است در کنار این طرح که به صورت مدون ، هدفمند و منسجم و با هماهنگی قبلی با کارگاهها انجام میپذیرد ، انجام مشاوره ها و راهنمایی های روزانه در شعب و کارگزاری ها و یا توسط بازرسان و کارشناسان فنی و … که به منظور پیگیری های امور و ماموریت های کاری به کارگاهها مراجعه مینمایند نیز صورت می پذیرد .

بر اساس برآورد صورت گرفته حدود ۳۰۰۰ نفر در این کارگاههای مشاوره ای توسط ۵۰ تیم کاری و با صرف بیش از ۱۵۰۰ نفر ساعت کار آموزشی ، با تعهدات و خدمات تامین اجتماعی آشنا شده اند .

 

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان