فرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان تجلیل شد
فرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان تجلیل شد
صبح روز دهم بهمن ماه، به مناسبت یکصدمین سالروز تاسیس صندوق بازنشستگی کشور، طی برگزاری مراسمی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، سجاد محمدیان مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان و سایر مسئولین دو دستگاه، از ابراهیم شکری شاعر فرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در مراسم تجلیل از ” ابراهیم شکری” شاعر فرهیخته بازنشسته ی بهزیستی گیلان با تاکید بر اینکه حفظ احترام و حرمت بازنشستگان وظیفه همگان است اظهار داشت: بازنشستگان با تلاش های خود در هر اداره چراغ راه نسل های بعدی هستند و حفظ حرمت و احترام پیشکسوتان از وظایف اصلی کلیه کارکنان است.

وی در ادامه افزود : امروز همه کارکنان اداره بهزیستی میراث دار زحمات بازنشستگان در سالهای گذشته هستند و از اینکه در سازمان بهزیستی چنین اشخاص فرهیخته ای حضور دارند باعث افتخار و خورسندی است و شایسته است تا همواره از فرهیختگان بازنشسته تجلیل شود.

همچنین در پایان این نشست توسط مدیران کل بهزیستی و صندوق بازنشستگی گیلان از ابراهیم شکری شاعرفرهیخته ی بازنشسته بهزیستی گیلان به پاس سالها تلاش در عرصه فرهنگ و ادب و خدمت صادقانه در اداره بهزیستی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان