فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش تامین اجتماعی گیلان ، فرمانده برتر بسیج استان گردید
فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش تامین اجتماعی گیلان ، فرمانده برتر بسیج استان گردید
در آئینی با شکوه با حضور استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان و مدیران دستگاههای اجرائی استان ، از فرماندهان و چهره های برتر بسیج ادارات و کارمندان تجلیل گردید .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این آئین باشکوه که با حضور استاندار گیلان ، سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس ، سرهنگ حبیبی جانشین سپاه قدس در بسیج اقشار ، سرهنگ رنجبر فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گیلان و جمع کثیری از مدیران دستگاههای اجرایی و بسیجیان برگزار گردید از چهره های برتر و موفق این حوزه در بخش کارمندان ادارات تجلیل گردید .

براین اساس علی چراغی فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی استان بعنوان فرمانده برتر و چراغ چشم فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای شعبه آستانه اشرفیه بعنوان بسیجی ایثارگر نمونه تجلیل و لوح تقدیر و هدیه دریافت نمودند .

در لوح دریافتی آمده است :

پنجم آذرماه سالروز شکل گیری نهادی مردمی از دل جامعه و میعادگاه دلدادگانی است که با الهام از پیر و مرشد خود خمینی کبیر (ره) ، بمنظور صیانت از ارزشها با جهادی مقدس در مسیر خدمت ، اهداف والای آن را به مثابه تفکر و فرهنگی ارزشمند دنبال مینماید .

بسیج مصداق بارزی از اراده و تجلی آزادگی و منشی برای اعتلاء و آبادانی و حوزه ای آماده و جان بر کف برای حضور در راه خدمت به همنوعان به اشکال محتلف است .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان