علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد
علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقای سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛* سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلستان و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین خانواده ایشان دیدار کرد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن از تقدیر از جهانبخش و ظرفیت بالنده، موقعیت و جایگاه این فوتبالیست مطرح، اظهار داشت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقای سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است، در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین گسترش یافته است که امروز شاهد ​موفقیت‌ها و ​کسب مقام‌های عالی ​توسط ​فرزندان عزیزمان در جهان هستیم.

 

غلامی همچنین به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نقش اساسی ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر، افزود: همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماری ها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

 

شایان ذکر است؛ در جریان این دیدار، علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

 

گفتنی است: علیرضا جهانبخش (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان، بازیکن فوتبال اهل ایران است، او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.