زمانبندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام گردید .
زمانبندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام گردید .
جدول زمان پرداخت مستمری های مهرماه بر اساس حروف الفبا و بانک عامل هر فرد توسط سازمان تامین اجتماعی منتشر گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، پرداخت حقوق بازنشستگان و سایر گروههای مستمری بگیر این سازمان در مهرماه نیز با الگوی گذشته و بر اساس حروف الفباء و بانک عامل هر فرد از بیستم آغاز و تا سی ام ادامه خواهد داشت .

بر این اساس مستمری بگیرانی که حروف اول نام خانوادگی آنها با ( آ – ا ) شروع میگردد در بیستم مهرماه و حروف ( ب تا ش ) در شعب تا ۲۰۰۰ نفر در بیست و یکم و حروف ( ص تا ی ) در این شعب در بیست و دوم مهر پرداخت میگردد .

در این جدول پرداخت حقوق مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با ( ب ) آغاز میگردد در روز بیست و سوم مهرماه تعیین شده و دارندگان نام خانوادگی با حروف ( پ ، ت ، ث ) در ۲۴ مهرماه حقوق خواهند گرفت .

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ( ج ، چ ، ژ ، ص ) شروع میگردد در بیست و پنجم مهرماه حقوق دریافت میکنند .

مطابق جدول اعلامی ( حروف ض ، ز ، ف ) در بیست و ششم و  حرف ( ح ) و بازنشستگان همکار در بیست و هفتم و حروف ( ق ، س ) و مستمری بگیرانی که از طریق بانک های ملی ، ملت ، تجارت ، صادرات ، سپه و کشاورزی مستمری میگیرند در روز ۲۸ مهر ماه انجام میگیرد .

همچنین حروف ( ر ، ط ، ظ ، خ ) در ۲۹ مهرماه و حروف ( گ ، ل ، و ، ه ، غ ، ی ، ذ ، ک ، د ، ش ، ع ، ن ، م ) و مستمری بگیران بنیاد شهید در روز سی ام مهر حقوق خود را دریافت خواهند نمود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی