رژه شناورهای دریایی و خودرویی در مجتمع بندری انزلی به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی
رژه شناورهای دریایی و خودرویی در مجتمع بندری انزلی به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی
با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دیگر مسئولین شهرستان بندرانزلی رژه شناورهای دریایی و موتوری به مناسب ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی در مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، صبح سه شنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی رژه شناور های دریایی با بیش از ۴۰ شناور اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، نیروی دریایی، دریابانی، محیط زیست، شیلات و هلال احمر برگزار شد و صدای بوق شناورهای حاضر در این رژه و همچنین کشتی های تجاری پهلو گرفته در مجتمع بندری انزلی طنین انداز شد.

کارکنان یگان حفاظت و آتشنشانان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز رژه خودرویی و موتوری در محوطه بندری انزلی انجام دادند.

گفتنی است پس از رژه دریایی و خودرویی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونین و همچنین برخی کارکنان این اداره کل با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در اقدامی خداپسندانه خون خود را به سازمان انتقال خون شهرستان بندرانزلی اهدا کردند.

  • منبع خبر : بنادر و دریانوردی گیلان