رفع ضعف فشار آب شرب در ۱۷ منطقه شهر رشت
رفع ضعف فشار آب شرب در ۱۷ منطقه شهر رشت
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان در مصاحبه رادیویی با بخش خبری ساعت 16 روز یکشنبه رادیو گیلان، از رفع ضعف فشار آب شرب 17 منطقه شرقی شهر رشت در پی اتمام اجرای عملیات اتصال رینگ تامین فشار آب شرب در تقاطع غیر همسطح جانبازان این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مازیار غلام پور اظهار داشت: عملیات اتصال خط انتقال جدید ناحیه شرقی شهر رشت از شامگاه روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز و ساعت ۳ بامداد روز جمعه پس از ۲۹ ساعت کار مداوم، به اتمام رسید.

وی افزود: پس از اتصال این خط شاهد تغییرات چشمگیری در انتقال آب شرب در شبکه توزیع مناطق شرقی شهر رشت هستیم؛ بلوار خرم شهر، بلوار شهید انصاری، خیابان فلسطین، چمران، شهدا، آج بیشه، میدان فرزانه و سایر نواحی شرقی بهره مند از نتایج اجرایی شدن این عملیات می باشند، امید است طی چند روز آینده با متعادل شدن کامل شبکه، شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

غلام پور؛ در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص مشکل ضعف فشار مناطق مرکزی شهر، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت آبفای گیلان اجرای عملیات خط انتقال آب شرب به سمت لب آب و صیقلان در اولویت اجرا قرار دارد، لوله های این طرح خریداری شده و برآورد عملیاتی آن آماده و به زودی به مرحله انتخاب پیمانکار خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با اجرای این خط، حجم آب مناسبی به سمت میدان صیقلان انتقال داده می شود که بر حل مشکل خیابان مطهری نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

 

 

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان