بازدید نوروزی سرپرست بهزیستی گیلان از خانه شبانه روزی ((خانه آرامش)) رشت
بازدید نوروزی سرپرست بهزیستی گیلان از خانه شبانه روزی ((خانه آرامش)) رشت
سرپرست بهزیستی گیلان در حاشیه این دیدار عنوان کرد : فرزندان خانه های شبانه روزی همواره مایه خیر و برکت سازمان هستند و خدمتگزاری به این عزیزان  در زمره نیک ترین اعمال محسوب میشود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سرپرستی بهزیستی استان گیلان-صبح روز یازدهم فروردین ماه سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت از خانه شبانه روزی دختران “خانه آرامش” رشت بازدید و با فرزندان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان در حاشیه این دیدار ضمن ابراز خورسندی از حضور در جمع فرزندان این مرکز و قدردانی از زحمات دست اندرکاران  این مجموعه عنوان کرد : فرزندان خانه های شبانه روزی همواره مایه خیر و برکت سازمان هستند و خدمتگزاری به این عزیزان  در زمره نیک ترین اعمال محسوب میشود.

سیدمهدی خدمت بین دانا با اشاره به اینکه تمام تلاش عوامل سازمان بهزیستی خدمت خالصانه به مددجویان است اظهار داشت : سازمان بهزیستی همواره در پی این است که شرایط مناسب را برای رشد و شکوفایی این فرزندان فراهم آورد و امیدواریم که این عزیزان نیز با لطف و عنایت پروردگار و در سایه زحمات مربیان و معلمان و تلاش و پشتکار خود باعث افتخار و سرافرازی همگان شوند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام رفتار خوش و ایجاد بستر مناسب و مهیا کردن شرایط از سوی دست اندرکاران مراکز برای رشد و شکوفایی فرزندان خاطرنشان کرد: از مربیان و دست اندرکاران خانه های شبانه روزی انتظار داریم تا با در نظر گرفتن شرایط خاص این فرزندان و با ایجاد آرامش و بستر مناسب،  زمینه رشد و شکوفایی این عزیزان را فراهم آورند و سازمان بهزیستی نیز دراین مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان