اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری «وسکه» دررضوانشهر برگزارشد
اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری «وسکه» دررضوانشهر برگزارشد
اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری «وسکه» با شعار «در خانه‌ بمانیم» به همت هنرمندان شهرستان رضوانشهر در شهر پره سر برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، روز یکشنبه با حضور قاسمی فرماندار، صیادی بخشدار پره سر، مجید شافعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهابی شهردار پره سر و مسئولین شهرستان رضوانشهر اولین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری وسکه با شعار درخانه‌ بمانیم با همت هنرمندان شهرستان رضوانشهر به دبیری سرکار خانم دکتر میترا تقی نژاد و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر و شهرداری پره‌سر با رعایت کامل پروتکول های بهداشتی برگزار گردید.

این جشنواره ها در راستای بهبود فضای خانواده های ایرانی در بحران مقابله با کرونا ویروس و به منظور بالا بردن روحیه هنرمندان و جوانان در ایام قرنطینه، با شعار در خانه بمانیم برگزار شد. جشنواره های ملی آنلاین وسکه با انتشار فراخوان در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ از طریق خبرگزاریها و صفحه رسمی جشنواره، اولین جشنواره خود با نام  آوای وسکه را  برگزار کرد این جشنواره شامل بخش‌های: دکلمه، گویندگی، شعر و دلنوشته و خوانندگی بوده است.

جشنواره ملی وسکه با اعلام نتایج از طریق دوازده داور و انتخاب ۱۶ برگزیده از بین ۱۱۵۳ اثر ارسالی به دبیرخانه در تاریخ ۲۵ فرودین ۱۳۹۹ به کار خود پایان داد.

از سوی دیگر با توجه به استقبال بی نظیر هنرمندان، جشنواره دوم با عنوان سینمایش، دومین جشنواره ملی انلاین وسکه در بخش های بازیگری، تئاتر ، نمایشنامه نویس، فیلم نامه نویسی و فیلم کوتاه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار شد.

این جشنواره به داوری ۱۶هنرمند پیشکسوت ملی با انتخاب ۲۲ اثر از بین ۸۷۶ اثر ارسالی در تاریخ ۳۰ تیر۹۹ به کار خود پایان داد.

در پایان این مراسم از عوامل اجرایی و برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل بعمل آمد. جوایز سایر برگزیدگان به آدرسی پستی آنها ارسال خواهد شد.