دیدار سرپرست شهرداری رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در باب موضوعات شهری، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی پیش رو
دیدار سرپرست شهرداری رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در باب موضوعات شهری، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی پیش رو
سرپرست شهرداری رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در دیدار با یکدیگر در باب مهم‌ترین موضوعات شهری، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی پیش رو و دغدغه هنرمندان عرصه تئاتر گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ علیرضا تاج شهرستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت دیدار و با وی در باب مهم‌ترین موضوعات شهری، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی پیش رو در سطح شهر و دغدغه هنرمندان عرصه تئاتر گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت در این دیدار به بیان دغدغه‌های فرهنگی شهر پرداخته و ضمن ارائه پیشنهادات فرهنگی -هنری جهت بهبود امورات فرهنگی شهر و توسعه امورات فرهنگی با استفاده از هنر و حضور فعال هنرمندان خواستار شد.

 علیرضا تاج شهرستانی در ادامه تاکید کرد که جامعه هنرمندان، ارتباط بین شهروندان و شهرداری را از طریق زبان هنر آسان نموده تا اهداف شهرداری در ساختن شهری بهتر محقق شود.

 سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور هنرمندان، اعلام آمادگی جهت افزایش همکاری متقابل با جامعه هنری و تبیین برنامه‌های فرهنگی پیش رو، حمایت از فرهنگ و هنر تئاتر در راستای بیان مسائل و دغدغه‌های شهری و افزایش مکان‌های فرهنگی در سطح شهر را مورد تاکید قرار داد.

 بحث و تبادل نظر در مورد مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حال اجرا سطح شهر به ویژه پروژه‌های اولویت‌دار نیز بخش دوم گفت‌وگوی سرپرست شهرداری رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بود و دو طرف بر لزوم سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌ها، جذب اعتبارات ملی و مانع‌زدایی تاکید کردند.

  • منبع خبر : شهرداری رشت