بازنشستگان از سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانونهای بازنشستگی تشکلی ارزشمند محسوب می گردند
بازنشستگان از سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانونهای بازنشستگی تشکلی ارزشمند محسوب می گردند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست روسای کانون های بازنشستگان این سازمان در سطح استان با استاندار گیلان به تبیین مهمترین اقدامات و فعالیتها در جهت بهبود معیشت و افزایش رضایتمندی این قشر شریف پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این نشست با قدردانی از دکتر عباسی استاندار گیلان مبنی بر امعان نظر ویژه و اولویت قراردادن برپایی این نشست در کوتاهترین زمان ممکن ، این امر را نشانه درک عمیق ایشان و اهمیت بخشیدن به جایگاه و منزلت پیشکسوتان دانست .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، بازنشستگان را سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانون های بازنشستگی را تشکلی بر مبنای قانون و ارزشمند در عرصه های اجتماعی و مامنی برای پیگیری مطالبات صنفی این قشر برشمرد .

وی توسعه و افزایش فعالیتها در زمینه های اجتماعی فرهنگی همچون برگزاری المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان ، انتخاب مستمری بگیران نمونه ، سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و اقدامات آموزشی در جهت ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان را در کنار تلاش برای بهبود معیشت و خدمات درمانی را از راهبردهای سازمان در جهت بالابردن میزان رضایت این عزیزان برشمرده و اظهار داشت در حال حاضر ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در استان گیلان پرداخت میگردد .

شایان ذکر است تا مهرماه سالجاری ۱۷۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوده اند که ۱۰۹ هزار نفر آنها را بازنشستگان تشکیل میدهند

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان