خانواده پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان یک زندانی را آزاد کردند
خانواده پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان یک زندانی را آزاد کردند
به مناسبت عید سعید غدیر ، عید امامت و ولایت و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، زندانی جرم غیر عمد با پرداخت دیه توسط کارکنان این شرکت آزاد شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، مدیر منطقه ، در این باره با اشاره به بعد معنوی عمل خیر بر نفس و روان کارکنان گفت : « در این کار خداپسندانه که به همت واحد روابط عمومی منطقه انجام شده و مشارکت کارکنان را نیز در پی داشته است ؛ مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شد . »
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران استان ، مدیران دو شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی ، مالکین دو جایگاه عرضه سوخت ، کارکنان و خانواده های کارکنان نفت و تنی چند از دوستان از سایر مناطق در این کار خداپسندانه مشارکت کردند .
گفتنی است خیرین خانواده بزرگ نفت همواره برای انجام عمل خداپسندانه پیشقدم بوده اند و کمک های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان کرمانشاه در آبان ۹۶ ، حمایت از انجمن های نابینایان و بیماران کلیوی در برنامه های مسئولیت اجتماعی این شرکت قرار داشته است .

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان