هویت ۳۲ جانباخته حادثه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود شناسایی شدند
هویت ۳۲ جانباخته حادثه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود شناسایی شدند
مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه پس از حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود کلیه نهادهای اجرایی و نظارتی پای کار هستند، اظهار داشت: طی بررسی‌های تخصصی و شبانه روزی پزشکی قانونی استان گیلان هویت همه اجساد مشخص شد و پس از انجام تشریفات قانونی، پیکر جانباختگان به خانواده‌های آنان تحویل داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تسلیت مجدد به خانواده های بازماندگان، عنوان کرد: در جریان حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود، ۳۲ نفر از افراد بستری به علت سوختگی شدید جان باختند که با بررسی های پزشکی قانونی، هویت تمامی اجساد مشخص شد و طی چند روز اخیر با هماهنگی های لازم و تشریفات قانونی به خانواده های جانباختگان تحویل می شود.

وی بیا بیان اینکه ۱۷ تن دیگر نیز در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود دچار مصدومیت شدند افزود: ۱۵ نفر از این مصدومان که از شدت سوختگی بیشتری برخوردار بودند بلافاصله به مراکز درمانی سوانح سوختگی ولایت رشت و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان های  لنگرود و رودسر منتقل شدند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه افزود: از ۱۵ مصدوم بستری در بیمارستان ولایت رشت ، ۵ نفر پس از انجام مراحل درمانی و بهبود نسبی با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شدند و دو نفر مصدوم بستری در بیمارستان های لنگرود و رودسر نیز پس از طی فرآیند درمان، ترخیص شدند.

خدمت بین دانا در خصوص سایر مصدومان بستری در بیمارستان ولایت رشت خاطرنشان کرد: علیرغم ترخیص ۷ نفر از مصدومان آتش سوزی از بیمارستان ، مراحل درمانی و مراقبتهای ویژه برای مصدومین باقیمانده همچنان ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص بررسی جزئیات و علل حادثه یادآور شد: بهزیستی گیلان از همان ساعات اولیه حادثه با همکاری سایر مراجع ذیصلاح پیگیری های لازم را آغاز نموده و بصورت جدی تا مشخص شدن علت حادثه، اقدامات اساسی را صورت خواهد داد.

گفتنی است حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود حوالی ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه به وقوع پیوست که متاسفانه ۳۲ نفر از افراد بستری جان باختند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

  • منبع خبر : رشتستان