دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم” سعید مسافر ” در شهرستان رشت
دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم” سعید مسافر ” در شهرستان رشت
صبح روز بیست و سوم مردادماه؛ به منظور گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی ، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهید مدافع حرم " سعید مسافر " دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت روزشهدای مدافع حرم اظهار داشت: ایران اسلامی امنیت و اقتدار امروز خود را مدیون خون شهدا است و اگر جانفشانی های شهدای مدافع حرم صورت نمی گرفت امروز می بایست با دشمنان نظام و تکفیری ها در داخل کشور مقابله می کردیم.

وی در ادامه وصایای شهدا را چراغ راه نظام و رستگاری امت اسلامی خواند و گفت: وصایای شهدا بهترین نمونه برای هدایت در مسیر سرافرازی و سعادت دنیوی و اخروی است و عمل به وصیت شهدا را باید به منزله یک تکلیف همگانی در نظر گرفت.

مدیرکل بهزیستی در پایان ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهید خاطر نشان کرد: همواره قدردان ایثارگری خانواده های شهدا هستیم که چنین فرزندانی پاک و خالص تربیت کردند که برای پاسداری از مرز و بوم این کشور و حفظ امنیت مردم از جان خود گذشتند و ما نیز از خداوند می خواهیم که بتوانیم سربازی لایق برای نظام و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

همچنین در پایان این دیدار لوح سپاس و هدیه ای به رسم تقدیر از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان به خانواده “شهید سعید مسافر” تقدیم گردید.
دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده شهید مدافع حرم "سعید مسافر"

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان