هشتاد درصد نسل جدید زندگی خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند
هشتاد درصد نسل جدید زندگی خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند
مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۸۰ درصد نسل جدید در فضای مجازی عمر خود را سپری می‌کنند، گفت: نسل جدید اهل مسائل و کنش‌های اجتماعی بوده و دشمن با آگاهی با این مسئله و با ماجرای فوت مهسا امینی هیجانات جوانان و نوجوانان را افزایش داده است که نتیجه آن ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی شده است

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گیلان مراسم ویژه نشست بصیرتی جهاد تبیین وآسیب شناسی فضای مجازی در اغتشاشات اخیر با حضورمیرحامد اختری  مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گیلان ،معاونین وجمعی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گیلان در محل نماز خانه اداره کل برگزار شد.

سجاد ستوده مسول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: استکبار برای ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه برنامه‌ریزی دقیق داشته و فقط به دنبال بهانه برای دامن زدن بر اغتشاشات  بوده است.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به وجهه فمینیستی در آشوبات اخیر جمهوری اسلامی بیان کرد: در فتنه‌های گذشته ایران در دهه و سال‌های گذشته، وجهه فمینیستی به وضوح قابل توجه بوده و مطالبات به سمت مطالبات بانوان رفته است.

سجادستوده با بیان اینکه در اتفاقات سال ۱۴۰۱ در جمهوری اسلامی با یک جنبش مواجه نیستیم، افزود: در چند روز گذشته خبر اتفاقات اخیر در جمهوری به تیتر نخست رسانه‌های معاند و بیگانه مبدل شده که نشان دهنده جنگ روانی شدید استکبار علیه جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز جنگ روایت‌ها توسط رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در ایامی که اغتشاشات درکشور صورت گرفت برخی از رسانه‌های غربی بیش از ۱۰۰ مقاله و ۹ هزار یادداشت در خصوص اتفاقات جمهوری اسلامی نوشتند که هدف تمامی آنان نابودی این نظام مقدس است.

ستوده با بیان اینکه ۸۰ درصد نسل جدید در فضای مجازی عمر خود را سپری می‌کنند، افزود: نسل جدید اهل مسائل و کنش‌های اجتماعی بوده و دشمن با آگاهی با این مسئله و با ماجرای فوت مهسا امینی، هیجانات جوانان و نوجوانان را افزایش داده که نتیجه آن ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی شده است.

 مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان در پایان نیز  با تاکید بر لزوم توجه جنگ شناختی در عصر رسانه بیان کرد: در حوزه جنگ شناختی ابزار اصلی رسانه مدرن است به طوری که دشمن با استفاده از این ابزار در تحلیل‌ها و تفکرات دستبرد زده و کاری می‌کنند مردم و نسل جدید اتفافات را با داده‌های ناقص خود تحلیل کنند در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

  • منبع خبر : منابع طبیعی گیلان