تقدیر از کارکنان واحد فن آوری و اطلاعات ، روابط عمومی و امور اداری شرکت نفت منطقه گیلان
تقدیر از کارکنان واحد فن آوری و اطلاعات ، روابط عمومی و امور اداری شرکت نفت منطقه گیلان
صبح روز شنبه مورخ نهم مرداد ماه سال جاری از14 نفر از کارکنان واحد فن آوری و اطلاعات ، روابط عمومی و امور اداری طی لوح تقدیری مزین به امضاء مدیر منطقه تقدیر شد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ این مراسم با حضور مدیر منطقه ، دکتر کورش بالادست ، معاونین و مسئولین واحدها و تنی چند از کارکنان برگزار شد .
مدیر منطقه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت  و تقدیر از  کلیه همکاران در حوزه های مختلف شرکت گفت : « نقش واحد IT و فن آوری اطلاعات با توجه به نقش بی بدیل آن در سازمانها بر هیچکس پوشیده نیست و دنیای امروز بشدت وابسته به این تکنولوژی بوده و پیشرفت در کلیه عرصه ها مدیون متخصصان این حوزه می باشد .»
وی افزود از همکاران عزیز و سخت کوش فن آوری و اطلاعات انتظار دارم که ارتقاء سیستمهای نفت افزاری و سخت افزاری را همچنان در دستور کار خود داشته باشند تا همچنان این شرکت طلایه دار دانش IT  در سطح کشور باشد ».
وی با اشاره به وظیفه خطیر روابط عمومی درخصوص انعکاس فعالیت ها ، دستاوردها و عملکرد کارکنان گفت : « روابط عمومی پل ارتباطی داخل سازمانی و خارج سازمانی است ؛ کارکنان این شرکت در تمام فصول سال در سرما و گرما وظیفه سوخت رسانی را به نحو احسن انجام می دهند و اطلاع رسانی و انعکاس این فعالیت ها و دست آورد های شرکت در حوزه های مختلف از مهمترین وظایف واحد روابط عمومی است . »
مدیر منطقه  گفت : « در تغذیه اطلاعات در طبقه بندی همکاران پیمانکاری بین مناطق ۳۷ گانه منطقه گیلان جزو اولین مناطق بوده و توانسته است موجب به ثمر نشستن این مهم گردد . که در انجام این کار زحمات زیادی توسط همکاران عزیز امور اداری علی الخصوص مریم باقری انجام شد . »
وی با بیان اینکه واحدهای IT فن آوری و اطلاعات ، روابط عمومی و امور اداری از واحدهای محوری سازمان می باشند و در کارکرد سازمانی بسیار موثر هستند افزود : « این مجموعه با تلاش و پشتکار سعی کردند بهترین خود باشند . »
در پایان مراسم نیز مدیر منطقه و سایر همکاران به رضا بابا احمدی ، بابت انتصاب در سمت معاونت مالی اداری تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند .

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان