دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طی این دیدار به گفتگو و تبادل نظر با جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های رشت و خمام پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان ؛ زینب اکبرزاده -جبار کوچکی نژاد در این دیدار اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش توزیع برق به عنوان پیشانی ارتباط با مردم به حمایت بیش از پیش صنعت برق نیازمند است.

وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت :حاصل دستـرنج تمامی کارکـنان صنعت برق از تولید تا توزیع به صـورت شبانه روزی در اختیار مردم است و تلاش و مساعی افرادی که در این عرصه فعالیت می نمایند بسیار ارزشمند و مقدس است.

کوچکی نژاد در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان پس از استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان اینشرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکین اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

محمد تقی مهدیزاده در انتها گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع ارائه کرد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان