در راستای نامگذاری خیابانی به نام خیرین مدرسه ساز مدیرکل نوسازی مدارس از شهردار کلانشهر رشت تجلیل نمود.
در راستای نامگذاری خیابانی به نام خیرین مدرسه ساز مدیرکل نوسازی مدارس از شهردار کلانشهر رشت تجلیل نمود.
روز دوشنبه مورخ 1402/05/30 مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مهندس سید احمد قدسی معاون مشارکت های مردمی و مهندس همرنگ نژاد مسئول حراست با حضور در دفتر دکتر رحیم شوقی شهردار کلانشهر رشت با اهدای لوح سپاس از زحمات ایشان در نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیابان خیرین مدرسه ساز تجلیل نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل نوسازی گیلان،مهندس دقیق در این دیدار با اشاره به نقش مهم خیرین مدرس ساز در توسعه فضاهای آموزش و پرورش، گفت: به حمدالله  نقش مجموعه شهرداری رشت با مدیریت دکتر شوقی در نهادینه سازی فرهنگ مشارکت در جامعه به ویژه در امر مهم تعلیم و تربیت نقش مهم و پررنگی است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه خیرین به عنوان انسانهای متعالی در جامعه، افزود: آموزش و پرورش پویا، جامعه را متحول و به سوی کمال هدایت می کند همه باید تلاش کنند تا با تعامل مثبت، گام های موثری در جهت توسعه زیرساخت های این نهاد مقدس برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز عنوان داشت: نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز از مصوبات و مطالبات بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بود که با حمایت های جدی استاندار محترم و با اقدامات مطلوب شهردار رشت این امر مهم به خوبی محقق شد.

 مهندس دقیق با تقدیر از اقدامات دکتر شوقی شهردار رشت، در این امر مهم گفت: اقدامات ارزنده شهردار رشت در نامگذاری خیابانی به نام خیرین مدرسه ساز در راستای نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و تجلیل از این انسانهای شایسته ،کاری ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی در پایان تصریح نمود: تعامل و همراهی شهرداری رشت با این اداره کل، به ویژه در حوزه مدارس خیری بسیار امیدوار کننده است، امیدوارم این روند با قوت هرچه بیشتر در آینده نیز ادامه پیدا کند.

در ادامه دکتر شوقی شهردار رشت با تشریح رسالت خیرین مدرسه ساز و مجموعه نوسازی مدارس، ابراز داشت: قلباً دوست دارم با افتخار در راستای اهداف و رسالت خیرین مدرسه ساز قدم بر دارم.

وی با بیان اینکه ما در جامعه نیازمند حضور خیّرین مدرسه ساز در بخش های مختلف هستیم، ابراز داشت: مجامع خیرین مدرسه ساز، الگوی سایر مجامع خیرین در جامعه هستند و باید در تقویت این نهاد ارزشمند تلاش کنیم.

حاج بهمن یعقوبی در ادامه این دیدار نیز ضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز اظهارداشت: خیرین مدرسه ساز به عنوان سربازان واقعی این کشور باید به بهترین نحو ممکن تکریم شوند.

وی نامگذاری خیابانی در رشت به نام خیرین مدرسه ساز را گامی ارزشمند توصیف نمود، ابراز داشت: خیرین مدرسه ساز با اهدای  سرمایه های خود، به زیبایی به پیشرفت کشور می اندیشند و این را باید قدر دانست.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان