بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سه بیمارستان دولتی گیلان
بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سه بیمارستان دولتی گیلان
در پنجمین روز از نوروز ۱۴۰۲، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، ضمن بازدید از بیمارستانهای صومعه سرا ، فومن و شفت ، از نزدیک کم و کیف ارائه خدمات به مردم را در این بیمارستان ها ، مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم  پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر مصطفی گل شکن_ سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پنجمین روز از سال جدید ، ابتدا طی بازدیدی از بیمارستان امام خمینی ( ره )  صومعه سرا ، از نزدیک در جریان کم و کیف روند پیشرفت پروژه‌ ساختمان جدید بخش‌های مختلف  و مشکلات بخش های درمانی و زیر ساختی، قرار گرفت .
وی طی گفت و گویی با مدیر بیمارستان امام خمینی( ره )  صومعه سرا ، با اشاره به پیشرفت فیزیکی  پروژه مذکور و هماهنگی های صورت گرفته در خصوص مرتفع کردن مشکلات پیش رو ، اقدامات لازم در خصوص بهره برداری هرچه سریع تر از بخشهای جدید الاحداث را مورد تاکید قرار داد .
در ادامه، دکتر گل شکن با حضور در بیمارستان  امام حسن مجتبی ( ع )  فومن نیز ، ضمن گفت و گو با دکتر کیقباد عاشوری _ رئیس این بیمارستان و دکتر ابوالقاسم یکتا- مدیر شبکه بهداشت و درمان  شهرستان فومن ، ابراز امیدواری کرد ؛ با توجه به اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته در خصوص مرتفع کردن مشکلات پیش رو ، در آینده نزدیک ،  ارتقا بخش بهداشت و درمان  شهرستان فومن را ، شاهد باشیم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه  همچنین طی بازدیدی از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا ( ع ) شفت ، از نزدیک مشکلات بخش های درمانی و زیر ساختی این بیمارستان را نیز مورد بررسی  قرار داد.
وی  در این بازدید ، ضمن گفت و گو با دکتر صائب مدرسی-  رئیس بیمارستان امام رضا ( ع ) شفت ، اظهار داشت ؛ امید است هرچه سریع تر اقدامات لازم در خصوص توسعه این بیمارستان، صورت گیرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان