اداره کل تامین اجتماعی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجائی مورد تجلیل قرار گرفت
اداره کل تامین اجتماعی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجائی مورد تجلیل قرار گرفت
در آئین با شکوهی با حضور استاندار ، معاونین ، فرمانداران و مدیران ادارات مختلف ، از دستگاههای برتر استان در جشنواره شهید رجائی تجلیل گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ ، این اداره کل به عنوان دستگاه برگزیده استان در جشنواره شهید رجائی معرفی و در آئینی با شکوه با حضور استاندار ، معاونین استانداری ، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی مورد تجلیل قرار گرفته و علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم لوح مربوطه را از دست دکتر عباسی استاندار گیلان دریافت نمود .

در تقدیرنامه دریافتی که به امضای استاندار گیلان و رئیس ستاد استانی جشنواره شهید رجائی رسیده ، آمده است :

کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور ، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های پیشرفت ، توسعه و رفاه ملت هاست و لازمه نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی ، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد میباشد .

با توجه به اینکه بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ به عنوان دستگاه برگزیده شناخته و معرفی شده اید لذا به منظور ارج گذاری و تکریم خدمت صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از جنابعالی و کارمندان ارجمند و خدوم آن دستگاه در جشنواره استانی شهید رجائی قدردانی مینمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردمداری ، پاکدستی ، فسادستیزی و قانون مداری در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس اسلامی و خدمت رسانی به مردم شریف استان گیلان ، بیش از پیش موفق و موید باشید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان