دیدار عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دیدار عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری امور سلامت حوزه انتخابیه خود با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر محمدرضا احمدی سنگری- نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی امروز به منظور پیگیری امور سلامت مردم با دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست نظام سلامت شهرستان‌های رشت و خمام از جمله بخش‌های بهداشت و درمان مورد بررسی و بر ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال جنرال در رشت به جهت جبران کمبود تخت‌های درمانی، تاکید شد.
توسعه خدمات آموزشی، تقویت همکاری‌های بین‌دانشگاهی، تلاش برای جذب و توسعه و نگهداری کد محل رشته‌های تحصیلی و استفاده از ظرفیت نظام آموزش عالی در استان در چارچوب قانون به جهت افزایش زیرساخت‌های آموزشی از مهمترین محورهای مورد طرح در نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.
تامین بودجه بیشتر و اعتبارات ملی به نظام سلامت گیلان به منظور بخشی از هزینه‌های حضور گردشگران و مسافران در ایام پر ازدحام سال به ویژه بهار و تابستان، تخصیص سهم مازاد دارو و تجهیزات به گیلان به منظور پوشش خدمات مورد مطالبه مردم و جمعیت شناور و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در چرخه درمان، دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز نماینده مردم رشت با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد طرح قرار گرفت.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان