حسین متوجه رحمت سرپرست اداره گاز ماسال شد
حسین متوجه رحمت سرپرست اداره گاز ماسال شد
روز چهارشنبه اول تیرماه 1401 مراسم معارفه سرپرست اداره گاز ماسال با حضور فرماندار این شهرستان و معاون بهره برداری گاز گیلان در دفتر فرمانداری شهرستان ماسال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در این مراسم آقای غلامرضا گیلچالانی فرماندار ماسال درخصوص عملکرد شرکت گاز گفت: رضایتمندی از شرکت گاز هم از سمت مردم و هم از سوی مسئولین بسیار بالاست و حتی یک مورد شکایت از این شرکت به فرمانداری واصل نشده است.

وی افزود: این مهم نشان از زیرساخت مناسب و شایستگی مدیران و کارکنان شرکت گاز دارد و شایسته است از مدیرعامل، معاونین، آقای محمد معاف رییس پیشین اداره گاز ماسال و کارکنان زحمتکش این اداره تقدیر نمایم.

در ادامه آقای محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان گزارشی از عملکرد این شرکت در شهرستان ماسال ارائه نمود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تمام شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار ماسال برخوردار از گاز طبیعی می باشند و هم اکنون تمرکز شرکت گاز در این شهرستان بر روی افزایش سطح کیفی خدمات به مردم و مشترکین گرامی است که امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان و شهرستان ماسال باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات آقای محمد معاف رئیس پیشین اداره گاز ماسال تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی این اداره به آقای حسین متوجه رحمت اعطا شد.

لازم به توضیح است آقای متوجه رحمت، ۲۷ سال سابقه فعالیت در واحدهای ستادی شرکت گاز از قبیل اجرا، مستغلات، حقوقی و روابط عمومی را در کارنامه خود دارد.

 

  • منبع خبر : گاز گیلان