حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند مدیران هستند
حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند مدیران هستند
استاندار گیلان با اینکه مسئولیتهای مختلف و حساسی در امور مالی و مالیاتی دستگاه ها بر عهده حسابداران و ذیحسابان است، گفت: حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران هستند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی شامگاه (چهارشنبه ۱۵ ؛آذر ۱۴۰۲) در نشست صمیمانه با مدیران مالی و ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان بمناسبت روز حسابدار در محل اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان، ضمن تبریک این روز افزود: تعریف حسابداری در جامعه به لحاظ نقش و حساسیت شغلی در فعالیت های دستگاههای اجرایی باید به درستی به جامعه شناسانده و معرفی شود.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاهها در نظام اداری باید به نقش حسابدارن توجه ویژه داشته باشند و مقررات و دستورالعمل‌های صادره مالی را به هنگام انجام دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: سیستم اطلاعات مالی یک مجموعه از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های مدیران برای ارتقا و رشد فعالیت ها و خدمات است و رویکردهای مدیران برای انجام اموری همچون سرمایه‌گذاری، گسترش کسب‌ وکار حتی پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان با توجه به این اطلاعات دریافتی سمت و سو می‌گیرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل صحت و دقت اطلاعات ارائه شده توسط حسابداران اهمیت بسیار بالایی دارد.

استاندار گیلان با تقدیر از سخت کوشی بانوان حسابدار دستگاههای اجرایی در کنار زحمت های دیگر همکاران شان گفت: شما عادل هستید و رفتاری عادلانه و با انظباط دارید که بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر نقش حسابداران و ذیحسابان در سازمان‌ها و نهادها،  نکته سنجی، تیزبینی و ظرافت را از ویژگی‌های برجسته آنها دانست و افزود: باید با تکیه بر این ویژگی‌ها و برقراری نظم و شفافیت مالی مدیران مجموعه‌ها را مجاب کنید.

در این نشست صمیمانه که مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار نیز حضور داشت، علیرضا نوروزی بهمبری، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان و شماری از ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین هشت نفر از ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان بمناسبت روز حسابدار تقدیر شدند.

  • منبع خبر : استانداری گیلان