مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز خبر داد
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز خبر داد
اولین جلسه ستاد هماهنگی بیست ‌و‌ چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ اولین جلسه ستاد هماهنگی بیست ‌و‌ چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش استان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در دفتر مدیرکل برگزار شد.

 مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این جلسه با تجلیل از خیرین نیک اندیش افزود: خیرین مدرسه ساز انسانهای عزیزی هستند که نقش بسیار مهمی را در افزایش دانایی و تقویت جایگاه علمی با توسعه و تجهیز زیر ساخت های آموزشی دارند.

وی تجلیل و تکریم از خیرین ایثارگر را وظیفه مسئولین و همگان برشمرد و اظهار داشت: خیرین انسانهای با کرامت و سخاوتمندی هستند و تجلیل از این انسانها باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

دقیق با تاکید بر ضرورت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، توصیه نمود: امیدوارم جشنواره خیرین در شان این انسانهای والا برگزار شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با تاکید بر پرهیز از هزینه های اضافی و غیر لازم در برگزاری برنامه ها و همایش ها، اذعان داشت: باید با دولت در اجرای برنامه ها و سیاست ها همراه باشیم.

وی از برگزاری جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز در نیمه دوم فصل پائیز خبر داد و تاکید نمود: با آسیب شناسی جشنواره‌های گذشته در برگزاری مطلوب این جشنواره، برنامه درست و مطلوبی داشته باشیم.

 شایان ذکر است در ادامه اعضای ستاد راهکارها و پیشنهادهایی جهت زمان و مکان برگزاری جشنواره و رویکرد آن، نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز و پیشنهادهای لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ارائه نمودند.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان