جشن غدیر در شرکت گاز گیلان برگزار شد
جشن غدیر در شرکت گاز گیلان برگزار شد
روز سه شنبه 13 تیرماه 1402، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران، روسا و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در ابتدای این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تبریک عید غدیر خم به همه همکاران، حضرت علی (ع) را الگویی برای جامعه در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی معرفی کرد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع شرکت گاز استان گیلان و ارائه مناسب گزارش عملکرد این شرکت در ستاد شرکت ملی گاز ایران، از همه کارکنان به خاطر تلاش بی وقفه و جلب رضایت مدیران شرکت ملی گاز ایران تشکر و قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا همه مدیران و کارکنان سازمان با الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) بویژه مولای متقیان حضرت علی (ع) در زمینه پیشبرد اهداف عالیه سازمان تلاش کنند.

در ادامه این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین کمالی از مدرسین حوزه و دانشگاه به تشریح واقعه غدیر پرداخت و انقلاب شکوهمند اسلامی را ادامه و دنباله رو آن واقعه عظیم دانست.

همچنین در این مراسم مسعود عارفی مداح اهل بیت به بیان اشعاری در مدح و ثنای امیرالمومنین حضرت علی (ع) پرداخت.

در پایان این مراسم از سادات حاضر در مراسم، همکاران با نام متبرک علی و همچنین جمعی از حاضرین با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان