ثبت نام ۱۰۹ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان رشت تا پایان روز پنجم
ثبت نام ۱۰۹ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان رشت تا پایان روز پنجم
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

فرماندار رشت از ثبت نام ۱۰۹ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رشتستان به نقل از  کمیته اطلاع رسانی انتخابات رشت، روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه علی فتح اللهی گفت:از ۲۰ اسفند ۹۹ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفند ۹۹ به چهار روش از طریق نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه(دسکتاپ)، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت حضوری با مراجعه به فرمانداری انجام می شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت اضافه کرد: در شهرستان رشت همزمان با پایان پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبین، ثبت نام ۱۰۹ نفر نهایی شده که از این تعداد سیزده نفر خانم و نود و شش نفرآقا هستند.

فرماندار رشت با اشاره به حضور چهره های جدید در انتخابات ۱۴۰۰، تصریح کرد: از ۱۰۹ نفر ثبت نام کننده تا این لحظه، تعداد ۱۸ دواطلب با سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۹۱ داوطلب بدون سابقه عضویت در این شورا، اقدام به ثبت نام نموده اند.

فرماندار رشت در پایان گفت: ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.