برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن به ریاست معاون استاندار
برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن به ریاست معاون استاندار
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن به ریاست معاون استاندار پس از بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان نظر به اهمیت موضوع در روز تعطیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، در پی وقوع سیل اخیر در شهرستان فومن روز جمعه ۱۹ آبان ماه جاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن به ریاست موسی فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و حضور جمعی از مدیران شهرستانی و استانی از جمله مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در فرمانداری فومن تشکیل شد.

این گزارش حاکی است، در این جلسه پس از اخذ گزارشات دستگاه های متولی و انجام بازدید های میدانی مصوباتی برای ساماندهی مناطق آسیب دیده به تصویب رسید.

همچنین به نقل از خبرگزاری صدا و سمای مرکز گیلان، سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گیلان پس از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان فومن، در جلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت: سیل شنبه سیزدهم آبان امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به تأسیسات زیر بنائی، اماکن مسکونی و اراضی کشاورزی در ۱۲ شهرستان گیلان خسارت وارد کرده است که ۲۷۰ میلیارد تومان از این خسارت‌ها مربوط به شهرستان فومن است.

موسی فکور با اشاره به لزوم کمک‌رسانی هرچه بیشتر به سیل‌زدگان فومن افزود: راه‌های روستائی به‌ زودی بازگشائی می‌شود تا مشکل تردد مردم رفع شود.

خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری فومن هم در این جلسه در خصوص ضرورت همپوشانی دستگاه‌های اجرائی، قطع درختان خطر آفرین و بازگشائی هرچه سریعتر راه‌های روستائی آسیب دیده تاکید کردند.

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان