خیران سلامت رهروان راستین اهل بیت(س) هستند
خیران سلامت رهروان راستین اهل بیت(س) هستند
رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان با اشاره به اقدامات ارزشمند خیران، گفت: خیران سلامت، رهروان راستین اهل بیت(س) هستند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی- رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان امروز در جمع خیرین سلامت گیلان در سالن همایش‌های معاونت بهداشتی با اشاره به توان کریمانه خیرین سلامت، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های اهل کرامت و سعادت و ایمان، انفاق و احسان است.
وی نماز را وسیله ارتباط با خدا و احسان را یکی از راه‌های ارتباط با انسان و همنوع برشمرد و افزود: خیران سلامت، رهروان راستین اهل بیت سلام الله علیها هستند.
رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان، احسان و انفاق را نعمتی عطا شده از جانب خدا دانست و گفت: باید خیر و نیکوکار، پیوسته از خداوند بخواهد تا این نعمت بزرگ از وی گرفته نشود.
حجت‌الاسلام عادلی با اشاره به هزینه‌بر بودن اقدامات سلامت‌محور، تصریح کرد: با تقویت مجمع خیرین سلامت، بدون شک حجم عظیمی از نیازهای سلامت استان گیلان به ویژه در بخش درمان، تامین می‌شود.
وی اعتماد را سرمایه عظیم دانست و افزود: اگر این اعتماد خیران به مجموعه‌های خیریه و مجامع مرتبط تقویت شود، یقیناً انقلابی ارزشمندتر در نظام سلامت به وجود خواهد آمد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان