تشریح مهمترین اهداف و برنامه های بسیج ادارات،توسط فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان
تشریح مهمترین اهداف و برنامه های بسیج ادارات،توسط فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان
روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان؛

به گزارش رشتستان به نفل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات حراست و گزینش و فرمانده و معاون سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار گردید .

سرهنگ حسینی در این آئین با تبیین نقش و جایگاه بسیج ، ضمن تشریح ساختار تشکیلات سازمان بسیج ادارات و کارمندان ، از فعالیت ۲۶۰ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات استان خبر داده و افزود : ۷۰ پایگاه در سطح ادارات کل و ۱۹۰ پایگاه در شهرستانها فعالیت دارند و بیش از ۳۰ هزار نفر بسیجی ثبت نام شده در سامانه در این حوزه همکاری دارند .

وی با بیان برخی ماموریتهای ابلاغی به بسیج برای خدمتگزاری در سطح جامعه ، ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد را یکی از اصلی ترین برنامه های این سازمان برشمرد و اظهار داشت : مردم از مسئولین و کارمندان انتظار پاکدستی و امانتداری دارند و باید این مهم بعنوان یک حق در جامعه پیاده گردد .

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همکاری با کارگروه رفع موانع تولید و تلاش برای ایجاد اشتغال را از دیگر افدامات بسیج ادارات قلمداد نموده و اذعان داشت : نهادینه نمودن فرهنگ خدمت بی منت و تکریم به مردم سرلوحه اقدامات بسیج محسوب میگردد .

وی حمایت مدیران از نیروهای انقلابی و بسیجی برای برنامه های جهادی را یک ضرورت دانسته و با اشاره به وجود نخبگان بسیار در گیلان ، استفاده از این ظرفیت را خواستار گردید .

حضور گسترده در دیدارهای چهره به چهره با مردم در میزهای خدمت جهادی و پاسخگو بودن نیز از دیگر مباحث مطروحه در این مراسم بود .

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بحرانهایی همچون برف با اختصاص ۳۰۰ خودرو کمک دار به ادارات برق ، آب و گاز تلاش کردیم تا مشکلات مرذم در اسرع وقت گره گشائی گردد .

وی همچنین اذعان داشت : با همکاری بسیج ادارات بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بصورت نقد و بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا در بعد اقتصادی هدیه گردید .

در پایان این مراسم ضمن تنفیذ حکم مسئولیتی فرمانده جدید پایگاه اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، از فرمانده پیشین و مدیرکل استان به پاس تلاشهاس صورت گرفته قدردانی گردید .