تسریع و تداوم بررسی پرونده های ادعای سابقه و اصلاح عناوین شغلی در تامین اجتماعی گیلان
تسریع و تداوم بررسی پرونده های ادعای سابقه و اصلاح عناوین شغلی در تامین اجتماعی گیلان
رسیدگی به پرونده های ادعای سابقه و اصلاح عناوین شغلی بیمه شدگان متقاضی در گیلان ، با سرعت و دقت در دستور کار کمیته های شعب و اداره کل تامین اجتماعی استان قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری  رشتستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، محمدرضا رسولی رئیس اداره مستمری ها و سرپرست معاونت تعهدات این مجموعه با اعلام این خبر افزود : روند رسیدگی به پرونده های ادعای سابقه و اصلاح عناوین شغلی فرایندی جاری در تامین اجتماعی میباشد که صرفاً در هفته های اخیر به دلیل تعیین تکلیف استعلام صورت گرفته از مبادی ستادی موقتاً متوقف گردیده بود .

وی با اطمینان خاطر به شرکتها و بیمه شدگان متقاضی رسیدگی در این خصوص که اقدام به تکمیل فرمهای اولیه و اخذ نظر اداره کار نموده اند اظهار داشت روند بررسی ها با سرعت مطلوب و تاکید بر رعایت دقت و حقوق متقابل در حال انجام بوده و برای این منظور اولویت به پرونده افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند تعلق گرفته است .

سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پرونده های بررسی شده در شعب برای اخذ مجوز اقدام در اداره کل رسیدگی و تایید میگردند اذعان داشت تنها در دو روز گذشته ۳۰ پرونده در این زمینه تعیین تکلیف شده و پیش بینی میگردد فرایند انجام کار برای پرونده های ارجاع شده تاکنون تا نیمه شهریور ساماندهی گردد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان