رشد ۱۱/۵ درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی رستم آباد
رشد ۱۱/۵ درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی رستم آباد
بیش از 5300 بیمه شده اصلی و افزون بر 2500 مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی رستم آباد قرار داشته و بابت ارائه تعهدات به آنها در سه ماهه اول سالجاری بیش از 36 میلیارد تومان پرداخت گردیده است .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، خداداد چراغی رئیس شعبه رستم آباد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۷۸۰۰ نفر از جمعیت منطقه تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند افزود : این رقم بیانگر رشد ۱۱/۵ درصدی نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۰ میباشد .

وی با تاکید بر اینکه شعبه رستم آباد به دلیل فاصله اندک نسبت تعداد بیمه شدگان به مستمری بگیران یعنی ۵۳۱۷ نفر در مقابل ۲۵۱۵ پرونده مستمری دارای کمترین نسبت پشتیبانی با عدد ۲/۱ در سطح استان است افزود : تنها در یکساله اخیر با افزایش ۱۰۵ پرونده مستمری شاهد رشد ۴/۴ درصدی در این بخش بوده ایم .

رئیس تامین اجتماعی شعبه رستم آباد در ادامه اظهار داشت : پرداخت ۳۵ میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری ها تنها در سه ماهه نخست سال در حالی که هنوز تفاوت ماههای فروردین و اردیبهشت پرداخت نشده و با احتساب این رقم ، مبلغ تعهدات در این مدت به ۴۳ میلیارد تومان خواهد رسید بیانگر گستردگی این حجم تعهدات در منطقه است .

خداداد چراغی همچنین از صدور ۱۲۶ سند کوتاه مدت در زمینه غرامتها و کمک هزینه ها و پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان تعهدات مربوطه در سالجاری خبر داده و افزود : در سه ماهه نخست سال بیش از ۱/۲ میلیارد تومان نیز مقرری بیمه بیکاری پرداخت گردیده است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان