تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رئیس سازمان آتش نشانی رشت
تجلیل مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رئیس سازمان آتش نشانی رشت
در نشست مشترک مدیران تامین اجتماعی گیلان و آتش نشانی رشت ، موضوعات مختلف کاری از جمله وضعیت بیمه ای و عناوین شغلی کارکنان این مجموعه به منظور استفاده از مزایای مشاغل سخت و زیان آور مورد تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با ایام الله دهه فجر و در ادامه رویکرد تعاملاتی با هدف تقویت ارتباطات بین دستگاهی و پیگیری مسائل مبتلا به جامعه بیمه شدگان ، مدیران تامین اجتماعی استان و سازمان آتش نشانی رشت با یکدیگر دیدار و به تبادل نظر در زمینه مسائل کاری پرداختند .

بررسی وضعیت بیمه ای و بازنشستگی کارکنان آتش نشانی با محوریت استفاده از مزایای مشاغل سخت و زیان آور مهمترین موضوع این نشست بود .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این نشست با تاکید بر اهمیت عنوان شغلی درج شده در لیست های حق بیمه و احکام پرسنلی کارکنان ، به تشریح مقررات مربوطه در این حوزه و روند گردش کار بابت مغایرت های احتمالی پرداخت .

همچنین در پایان این نشست به پاس همکاری های بیدریغ و حمایتهای همه جانبه و مساعدت های مبذول گردیده سازمان آتش نشانی رشت در راستای آموزش های ایمنی و حوادث و بازدیدهای نظارتی از ساختمانهای تامین اجتماعی که نمادی از دقت و مسئولیت اجتماعی در قبال شهروندان با هدف جلوگیری از حوادث و تحقق آرامش و امنیت انجام گرفته است با اهداء لوحی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی از مومنی ، رئیس آتش نشانی رشت و کارکنان تلاشگر آن مجموعه که به مثابه مجاهدانی ایثارگر در جنگ با آتش و حوادث ، به مثابه فرشتگان نجات بخش همنوعان جان فشانی مینمایند تقدیر و برای یکایک آنها سلامتی و توفیق آرزو گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان