تجلیل تامین اجتماعی سنگر از قهرمانان ورزشی و بیمه نمودن جمعی از آنان
تجلیل تامین اجتماعی سنگر از قهرمانان ورزشی و بیمه نمودن جمعی از آنان
تامین اجتماعی شعبه سنگر با همکاری بخشداری و اداره ورزش و جوانان با دعوت تعدادی از ورزشکاران قهرمان ملی منطقه ، طی آئینی از آنان تجلیل و با تشریح شرایط بیمه ای ، مقدمات تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از آنها را فراهم نمود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، علی گلرخ صیقلانی سرپرست شعبه سنگر با بیان اینکه ماموریت اصلی این سازمان گسترش و پوشش بیمه ای اقشار مختلف میباشد افزود: در راستای تحقق این مهم در سالهای اخیر گامهای بلندی برداشته شده و حرکتهای ارزشمندی برای امکان تحت پوشش قرار گرفتن گروههای مختلف از جامعه انجام پذیرفته است .

وی با اشاره به اینکه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ آخرین اقدام در این زمینه میباشد اظهار داشت : در ادامه این رویکرد و حسب هماهنگی های انجام شده ، با توجه به اینکه جامعه ورزشی کشور یکی از گروههای هدف و بزرگ تلقی میگردد به مناسبت هفته تامین اجتماعی با همکاری بخشداری و اداره ورزش و جوانان تعدادی از قهرمانان ورزشی منطقه شناسایی و از آنان تجلیل گردید .

علی گلرخ افزود : آقایان امیدرضا درویش طلب قهرمان کاراته وان کشور ، کامران رضائی نژاد قهرمان المپیکی ناشنوایان جهان و خانم ها سیده فاطمه موسوی قهرمان کبدی و زهرا قمر بازیکن لیگ دسته یک والیبال کشور و شهرام میرزائیان عضو تیم قهرمان والیبال دانشگاههای پیام نور کشور از ورزشکاران تجلیل شده در این برنامه بودند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه سنگر خاطر نشان ساخت : در این برنامه که با هدف فرهنگ سازی بیمه ای و اشاعه و ترویج این امر جهت ایجاد آرامش و امنیت خاطر و تامین آینده این عزیزان انجام پذیرفت ضمن تشریح و تبیین شرایط و مقررات بیمه ای برای دانشجویان ، زنان خانه دار ، ورزشکاران و … مقدمات پوشش بیمه ای جمعی از این عزیزان فراهم گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان