تجلیل از سه مستمری بگیر قدیمی تامین اجتماعی شعبه سه رشت
تجلیل از سه مستمری بگیر قدیمی تامین اجتماعی شعبه سه رشت
به ابتکار تامین اجتماعی شعبه سه رشت ، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آستانه 25 تیرماه (( روز تامین اجتماعی )) از قدیمی ترین مستمری بگیران این شعبه که هر یک حدود چهل سال از سازمان مستمری دریافت مینمایند تجلیل به عمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این اقدام ارزشمند که به منظور تکریم و پاسداشت و منزلت مقام پیشکسوتان و مو سپیدان جامعه و به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آستانه روز تامین اجتماعی انجام گرفت از سه مستمری بگیر تحت پوشش که هر یک بالای ۹۰ سال سن داشته و حدود ۴۰ سال اخیر را در زمره مستمری بگیران تامین اجتماعی قرار دارند تجلیل گردید .

سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با بیان اینکه هدف از این اقدام اشاعه و ترویج فرهنگ پاسداشت قشر بازنشسته به عنوان گنجینه های خرد و تجربه در بین نسل جوان و قدردانی از سالها تلاش آنها برای آبادانی و توسعه کشور بوده و این گردهمایی صمیمانه با انتقال تجربیات و استفاده از خاطرات آنها همراه بود افزود : استقبال خوب همکاران از این سه مستمری بگیر سالمند و ایجاد یک رابطه عاطفی زیبا و حضور یکی از مستمری بگیران به همراه فرزند خود که او نیز از بازنشستگان بود از جلوه های بارز این برنامه بود .

خاطر نشان میسازد این سه مستمری بگیر که متولد سالهای ۱۳۰۹ و ۱۳۰۴ میباشند در مجموع تاکنون ۱۱۹ سال از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت نموده اند .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان بیش از ۱۸۰ هزار نفر مستمری بگیر را تحت پوشش دارد که بیش از ۲۰ درصد آنها را سالمندان تشکیل میدهند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان