رفع موانع تولید نیازمند اقدام جهادی است نیازمند اقدام جهادی است
رفع موانع تولید نیازمند اقدام جهادی است نیازمند اقدام جهادی است
فرماندار رشت با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رفع موانع و مشکلات تولید با اقدام جهادی امکان‌پذیراست بنابراین باید با تعامل و همکاری در کوتاه‌ترین زمان در این خصوص اقدام شود.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت صبح روز (سه شنبه) با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه خود، از واحد تولیدی جوراب ‌با ظرفیت اشتغال ۳۱ نفر و ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه، کارگاه و نمایشگاه تولید سفال با اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر و همچنین واحد تولید و پخش ادویه جات با اشتغال مستقیم برای ۱۲ نفر در بخش کوچصفهان بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر این که تولید و اشتغال مهمترین دغدغه مردم و مسئولین در سطح شهرستان محسوب می شود، افزود: جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران باید از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی به درستی بهره گرفته شود.

فرماندار رشت ادامه داد: فرمانداری همواره آماده پیگیری موانع موجود در بخش تولید در واحد های تولیدی بوده و دستورات لازم به دستگاه های اجرایی جهت تسهیل در پیشرفت امور تولید داده شده است.

مهندس فتح اللهی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: رفع موانع و مشکلات تولید با اقدام جهادی امکان‌پذیر است بنابراین باید با تعامل و همکاری نسبت به رفع دغدغه کسانی که سرمایه خود را در مسیر ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور به کار گرفته اند، اقدام کنیم.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت