شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است
شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است
به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین پشتیبانی، مسکن شهری، رئیس اداره حراست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی با حضور در منزل شهید روحانی غلامحسن زحمتکش از همسر و فرزند شهید با اهدای لوح و هدیه تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین پشتیبانی، مسکن شهری، رئیس اداره حراست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی با حضور در منزل شهید روحانی غلامحسن زحمتکش از همسر و فرزند شهید با اهدای لوح و هدیه تقدیر نمود.

مهندس دائمی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند. وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است .
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند. وی در ادامه ، ابراز داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین قربان پور افزود:  دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود:  وظیفه همه ما آن است تا با حضور در جمع خانواده شهدا به آنان ثابت کنیم که ایثارگری شهدا را فراموش نکردیم و همواره از راه و آرمان آنان پاسداری خواهیم کرد.
شهید حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن زحمتکش از پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در آذر سال ۶۱ به دست عوامل ضدانقلاب ترور به درجه رفیع شهادت نایل آمد
  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان