تجلّی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی
تجلّی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پیامی, چهل و پنجمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان متن پیام مهندس حامد دائمی به این شرح است

 بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر؛ تجلّی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی و ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ملّت ایران سرافراز است که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و برگ زرینی در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که، چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران دریچه ای برای تحقق اهداف و آرمانهای الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاد اندیشان و مجاهدین سراسر دنیا بود.

در آغاز ایام ‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا(ره)، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان