جانبازان سرفراز با خلق حماسه های جاودان از ایثارگری ، تاریخ را مبهوت هنرنمایی خود نمودند
جانبازان سرفراز با خلق حماسه های جاودان از ایثارگری ، تاریخ را مبهوت هنرنمایی خود نمودند
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه ، روز جانباز را ارج نهاد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

ماه شعبان با اعیاد بزرگ آن در نخستین روزهای خود مزین به ولادتهای خجسته و مبارکی است که شادی محبان خاندان عترت و طهارت را سبب شده و در نیمه راه نوید بخش مولودی موعود که منجی بشریت خواهد بود میباشد و در پایان با  ماه ضیافت الهی و فضل ویژه و رحمانی پیوند میخورد .

ملت قهرمان ایران ، آرامش و آسایش امروز خود را مرهون و مدیون دلاورمردی ها ، جانفشانی ها و ایثارگری های دریادلانی است که تفسیرگر واقعی معنای ژرف ایثارند که در پیروی از اسوه وفاداری و شجاعت ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) آن قهرمان بی بدیل کربلا ، حماسه ای دیگر آفریدند .

جانبازان سرفراز گرانبهاترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهاده و از عزت و کیان و شرف پاسداری نمودند و از این رو شایسته تحسین و ستایش و در پیشگاه الهی صاحب منزلت و افتخارند .

جانبازان عزیز با خلق حماسه های جاودان ، تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش ساختند و برای ایران و ایرانی غرور و بالندگی به ارمغان آورده و ترسیم گر جلوه ای باشکوه از غیرت و مروت گردیدند .

لذا از آنجا که جانبازی به عنوان نشانی زرین بر سینه شما یادگاران و اسناد معتبر سالهای دفاع مقدس نقش بسته و به پاس همت بلند و اراده و ایمانتان ، گلدسته های سپاس و ارادت را به رسم ادب تقدیمتان نموده و از یزدان پاک برای یکایک شما اسوه های ایثار ، سلامتی ، عزت و توفیق از یزدان پاک آرزومندم .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان